Lycka

På lördag ska jag se till att det kommer upp lite bilder. Vi ska fota magen varje lördag nu har vi bestämt.
Det är på lördagar vi byter vecka. Nu på lördag går jag redan in i vecka 23. Det går undan. Men det känns lite hemskt när jag tänker på vart Annie är, och vart Tinja är. Låångt före mig. Men då kan jag kanske se och lära av dom? =)
Puss på er.

Igår fick vi våran bärsjal vi beställt efter, med följde ett par tossar, en mössa, och ett par jätte fina benvärmare till våran älskling. Fast det går nog inte till en nyfödd, bäbis måste vara nån månad iaf. Tror jag.

Vi har missat våran tvättid förståss! Bara för att det är världens längsta kö, så nu ikväll ska vi tillbringa kvällen hos Thorbjörn och tvätta =)

Jag ääälskar att vara gravid iaf, är såå lycklig hela tiden. Allt är så underbart (inte att jobba då men..) =)



Jag tar gärna tips från andra gravida eller redan mammor.. eller varför inte från alla?


Pether, älskar dig, underbara!!! = )

Ha det bra!! //Kikko

Kommentarer
Postat av: Angelica & Ecke

Hej kära ni ! vad kul att det går så bra för er. ni kommer bli såå bra föräldrar =) om ni har tid och lust nu på fredag så är ni hjärtligt välkomna på fest här hos oss. Vore kul om ni kunde komma. Kram

2007-12-10 @ 21:48:18
Postat av: Sarah

Jag ser fram emot bilder! :) Kram!

2007-12-12 @ 01:32:45
URL: http://sarahburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback