Kornkuddar och skrikande bebis

Idag har vi sprungit på stan och shoppat en massa som vi INTE hade pengar till.. fast nästan allt var billigare än vi tänkt, så det var bra =)
Jag har fortfarande inte köpt nån julklapp till Pether. Och det lär väl inte bli någon heller!?.. =/
Mysigt var det! Jag fick känna mig Riktigt bortskämd!!!!

Sen åkte vi till Maire, som fyllde år igår, gratta och åt god mat och tårta. =)

Min älskling sydde en kornkudde till mig :D Jätte fin!
Han ska få lägga upp en bild sen =)

På bussen till torvalla idag var det Huur mycket folk som helst!! Nedanför oss stog en pappa med sitt barn, som grinade varje gång han försökte lägga ner honom i vagnen, tillslut skrek han hela tiden, och jag hörde honom säga "Folk tänker nog, kan ingen få tyst på den där ungjäveln" Men herregud.. den som tänker det borde ha tänkt på det innan den klev på bussen då! En skrikande bäbis hör till, världen funkar så. Det är ett av de mest naturliga ljud som finns, och klagar man på det så tycker jag man ska klaga på att bussen låter för mycket, att folk pratar för högt, djur som låter, klackskor mot golv, VAD SOM HELST.
Kliv av bussen och befinn er inte i närheten av andra människor, ni som inte tål ljud.
Mamman och pappan, jag tycker synd om er, för jag förstår att det är jobbigt. Men jag hoppas att ni kan försöka skita i vad andra tycker!
Jag kommer säkert själv att skämmas och så när jag är där, men då ska jag läsa det här istället =)

Jaja, jag tror jag vart förstådd iaf.




Nej nu ska vi kika på "Sanningen bakom" och äta ostkrokar :D



Ha det bra, hojj!




F-an, kan man inte ändra atorleken på texten?
orka subba och fixa till texten når man skriver lite fel?!

Symaskin kan användas och sy saker med, tex en kornkyudde.

image18

Love U!!!!!
Till min älskling!! God jul i förskott.... PUSSAR!!!!!!
Har gjort en till också, men denm är utan "fodral" har gjort ett sådant så man kan ta av och tvätta.
själva kudden är klar men ska designa ett till "fodral" nästa gång jag är hos mamma.

Längtaer till bäbis kommer! :D

//Popetothoheror.

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken gullig kille du har gumman som syr så fint åt dig! =)Puss!

2007-12-16 @ 08:55:16
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: SaraH

hahaha du har skrivit subba :p

2007-12-16 @ 11:43:07
Postat av: Annie

Det blir jättebra det! Puss!

2007-12-16 @ 21:10:11
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Sara

GUD va fin riskudde! Ta med er den på förlossningen sen o alla barnmorskor kommer att bli kära i Pether! :) Kram Sara

2007-12-19 @ 10:16:10
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback