Hjärtljud<3


Iförrgår var jag och älskling på bio, vi såg guldkompassen, skitbra! Jag hade inte hört att det var en triologi så jag vart lite arg på hur den slutade, men min älskling lugnade mig ;)

Igår fick jag nästan springa som en tok för att hinna allt.. iomed det så halkade jag förståss =(
Ajaj! Det var inte kul.. mamma var med just då också, så lite skäll fick man.. och när man berätta för Pether så fick man lite mer skäll.. Synd om mig juh!!
Jag använder faktiskt mina broddar när jag kommer ihåg! Skämms lite, men vem fan bryr sig.

Har ni broddar?

Nu sitter jag här och knappar och äter frukost, ska iväg på jobbet. Jobbar onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag.

Var på mvc igår, Underbart!! Fick höra älsklings hjärta igen. Just nu finns nästan inge bättre.
Mätte och vägde och tog prover, allt såg bra ut =)



Hojj!

Kommentarer
Postat av: Fegon **

Tänkte bara spendera lite tid till att lägga kommentarer hos intressanta bloggare. Eftersom att man alltid blir så glad av en sådan:) Hoppas du har en trevlig dag. Och vilka tre saker önskar du dig mest till Jul? du kan svara i mitt inlägg om du vill.

Sköt om dig

2007-12-19 @ 08:38:02
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: Annie

Jag har inga broddar men jag borde verkligen ha! Har halkat fleeeeera gånger men tack och lov aldrig ramlat. Men jag spännmer mig så otroligt mycket när jag är ute så jag får massa sammandragningar =/ Va skönt att alla prover var bra! Hade järn/blodvärdet blivit bra då? Tror inte det finns någon som kan säga eller göra något för att det ska kännas bättre för mig, utan jag får helt enkelt "stå ut" tills bäbis kommer.. Puss och massa kärlek till dig med!

2007-12-19 @ 21:48:59
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback