Haha! Smslek.

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Hej :) Det är lugnt jag sitter på 1an nu :) ses

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nu går jag till garaget.

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej, jag önskar mig presentkort på babyproffsen i julklapp av tomten.

Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej, japp de blir bra, ska vi gå o möta er där då?kram

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Det tycker jag vi kan göra. Jag måste gå hem själv :( eller så ska jag ta bussen. Puss

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Låter bra. Love you, Pussar och kramar i massor!!!

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej, jag glömde fråga hur det går med läppen & kinden? Puss

Vad vill du höra mest av allt?
Slutar 17

Stal den av Elin. Ta den du med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback