Galen jul..

Jag trodde inte att vi skulle få några klappar iår.
Vi har inte varit så snälla ;P Skämt och sido.
Fick två jätte fina armband av Pether på morgonen (ett rött och ett blått pärlarmband)
Jag och Pether ska juh förlova oss i julklapp, så därför var det bara något symboliskt vi skulle ge varandra,
Så av mig fick Pether bara små "skojj" grejjer. En reflexanka, hårnoddar och en grytlapp :P
Åkte till svärmor och småsystrar, fick en massa grejjer, jätte fina grejjer! Och pengar, både av svärmor och av Pethers moster Irja. Lite väl mycket tyckte jag!

Sen gick vi till min mamma och där fick vi presentkort på babyproffsen 500:- Inte illa! Vi skulle bara ge varann något litet symboliskt, så det vart juh lite pinsamt. =)
Sen fick vi presentkort av Johan också..... Jag höll på att ramla av stolen, herregud! Det är juh sjukt! 2000:- Vi har juh snart hela barnvagnen betald! Och vad fick han av oss.. sängkläder.. jippi.

Åker vidare till Tinja och slängde av nån julklapp där, fick med oss en Jonte hem, och öppna fler julklappar.
Av Pether fick jag en JÄTTE fin tavla som han målat själv. Han fick en ljusstake av mig.
Sen öppnade vi paket av Jonte. Herregud igen!!!! Vaaafaaan.... Har folk blivit knäppa?? 1000:- på babyproffsen OCH en middag på valfri restaurang med mongoliskbuffé (Det BÄSTA jag vet)
.. han fick en mjölkvisp av oss..


Jaja, nu ska vi kika på film här..
Älskar er alla överallt!

God fortsättning!


Kram,kram!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj! Vad mycket fint ni fick :)

2007-12-25 @ 19:52:08
Postat av: Johan J

Förlova er!? Jag får veta allt sist!!!!

Kom ihåg att när ni är klar med barnvagnen så ska jag ha mina två hjul.

/J

2007-12-25 @ 21:27:07
URL: http://www.bellatoris.com
Postat av: Sara

*skrattar* Det verkar som att ni har gjort bra kap den här julen!

2007-12-29 @ 07:15:02
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback