Bäbis sparkar.

Jag har ALDRIG ätit goda mockarutor/kärleksmums NÅNSIN i mitt liv!!
Vi är nog helt enkelt BÄST på att baka! (Eller Pether)
Chokladbollarna är fortfarande under experiment, snart är det inge socker kvar alls.. jag fattar inte varför man klämmer i så mycket socker när det inte behövs. Mina bilr godare och godare, och jag tar mindre och mindre socker!

Igår sparkade bäbis JÄTTE mycket, och länge också.. rekord faktiskt.
Och jag vart riktigt chockad att Pether inte kände dom, fast han höll juh inte handen där när bäbis sparka som hårdast.

Min Rasta älskling sitter och fryser idag =( känns så hemskt.


Måste på jobbet!!!

//Kikko

Kommentarer
Postat av: Annie

Roligt med bäbissparkar! =) Varför fryser lillgumman då?! =( Puss!

2007-12-04 @ 10:04:28
URL: http://annelie86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback